18 травня 2013 р.

По-сусідськи: на каву до Гордія Старуха

Інтерв'ю із нашим гітаристом Гордієм Старухом на LvivOnline

Гордій Старух – унікальне явище в сучасному музично-мистецькому житті Львова. Наприклад, він учасник як мінімум чотирьох музичних проектів: формація хлопства ліхого «Йорий Клоц», «Джалапіта», «Фідель Тріо Квартет» та проект «Туман». В такому насиченому музичному житті він має професійну художню освіту і є скульптором у третьому поколінні.

З професійною художньою освітою Гордій більше часу приділяє музиці. Кілька раз на тиждень репетиції починаються вже з дев’ятої ранку. Крім цього Гордій має цікаве хобі – він власноруч виготовляє автентичні музичні інструменти. Зараз в майстерні є 2 бандури, 2 кобзи, гудок і 2 ліри.

Про що думають сусіди
Про робочий і творчий процеси
Чіпляюся до одного і роблю поки ловлю від того кайф, потім чіпляюся до іншого. Мені, наприклад, приємніше купити собі гітару, ніж зробити її собі з нуля. Хоча була така ідея.

Про найбільші досягнення в житті
Старух Вакула Гордійович, Старух Росава Гордіївна, якщо дружина не проти, що я собі їх припишу. Для мене в особистому житті, наприклад, досягнення, що я вже п’ятий рік у шлюбі.

Про професійні досягнення
Маю «Йорий Клоц», який дає можливість заробити на життя. Не багато, але… Багато людей кажуть, що нема шоу-бізнесу, що є хороші пісні, але їх не беруть на радіо, бо українською мовою. Словом: спекулюють. Ми ще навіть не подавали своїх пісень на радіо.

Про те, як усе починалось
«Йорий Клоц» починався з вулиці. Не було що робити і ми поєднували корисне з приємним: з одної сторони грали, а з другої копійки заробляли. Нам кидали по гривні, дві, три, десять. Десь так все починалось. Але в 2003-2005 роках і ці гривні мали значення.

Про вуличну музику
Женя Пункер мене занурив в світ вуличної гри. Я приносив додому 40 гривень і всі дивувались. Потім познайомився з Юрком Рафалюком (цимбали). Ми почали з ним грати на вулиці, тоді почалося етно. І з часом обростали новими музикантами.

Про переваги вуличного музикування
Вчишся, реклама, нові знайомі. Не боїшся сцени.

Про появу гурту «Йорий Клоц»
Час створення гурту – червень 2008 року. Це був перший концерт в Одесі з Джином. Перший виступ саме під такою назвою – «Йорий Клоц». І це був один з наших кращих концертів, я вважаю.

Про улюблені місця у Львові
Подобається «Дзига» і площа Ринок. Зараз ще люблю футбол в «Білому Леві» подивитись.

Про скульптуру
Скульптура мене літом дуже сильно підтримує. У нас мего-скульптурна родина: дід, батько і я. Переважно скульптурою займаюсь літом і під відкритим небом. Рідко проскакують халтури. Я люблю поїхати на симпозіум, де дають брилу каменю. За минулий рік зробив 4 скульптури з пісковика, одну з граніту і одну з вапняка в Коломиї. Зимою робили з льоду у Львові і зі снігу в Буковелі. В останньому наш «Соубордист» (Сова на Борді) зайняв третє місце.

Джерело: LvivOnline

Немає коментарів:

Дописати коментар